قول مساعد وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون برنامه هفتم انجام می‌شود بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۱۰ هزار زائرخراسانی از فرودگاه مشهد راهی سرزمین وحی می شوند | عملیات رفت زائران تا ۱۲ خرداد ماه ادامه دارد احکام حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد + لینک سامانه پیش‌بینی تداوم رگبار و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۸ دلیل یائسگی زودرس‌ در زنان | راهکارهای درمان یائسگی در جوان‌‌ها تناقض واقعیت با چهره افراد در مجازی! کودک درونت را در آغوش بگیر پاسخگویی به ۱۰۲ هزار تماس مردمی در سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی خراسان رضوی طی سال گذشته جزئیاتی جدید از گازگرفتگی و فوت یک مادر و پسر در مشهد روایتی از تخلف در فست‌فود‌های کیلویی چطور از شر شنبه‌های بی حوصلگی خلاص شویم؟ سیل، جان دانش آموز سرخسی را گرفت(۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا روشنایی در خانه مهم است؟ کمبود داروهای درمان «تومورهای مغزی» کودکان قیمت شیرخشک نوزادان زیر ۲ سال تغییر کرده است؟ ۶ گام اساسی برای پیدا کردن شغلی که ما را راضی و خوشحال کند عواقب روانی این‌که بخواهید فرزندتان «بهترین» باشد بیش از فرزندتان نگران درس‌خواندن او نباشید
سرخط خبرها

آیا مدارس اردبیل فردا سه شنبه (۸ اسفند ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۱۳۹۹۲
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
آیا مدارس اردبیل فردا سه شنبه (۸ اسفند ۱۴۰۲) تعطیل است؟
آموزش و پرورش استان اردبیل درباره نحوه فعالیت مدارس اردبیل اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، هیر و گرمی فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

در مشگین شهر دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود. در خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح بصورت غیر حضوری خواهد بود.

همچنین در کوثر، لاهرود و ارشق دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی غیرحضوری بوده و دوره‌های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->